نوشته شده توسط : ساحل

سه شیوه طراحی سایت ارزان
قالب های سایت فرآوری شده
0.6 میلیون تومان
خرید قالب
نصب قالب
ایمن سازی سایت
بهینه سازی سایت
آموزش مهار پانل
یکسال پشتیبانی
ریسپانسیو
فروشگاه قالب سایت
1.5 میلیون تومان
پیاده سازی سایت
ایمن سازی سایت
بهینه سازی سایت
آموزش مهار پانل
یکسال پشتیبانی
درج اطلاعات وب سایت
نسخه موبایلی وب سایت(ریسپانسیو)
اختصاصی
2 میلیون تومان
پیاده سازی سایت
ایمن سازی سایت
بهینه سازی سایت
آموزش کنترل پانل
یکسال پشتیبانی
درج اطلاعات وب سایت
طراحی سازگار با موبایل(ریسپانسیو)
طراحی قالب به صورت اختصاصی
لیست مجوزهای دارکوب
مجوز از سازمان نظام صنفی کامپیوتر ای ایالت تهران
مجوز نشر دیجیتال بر خط از وزارت دانش و راهبری اسلامی
رتبه چهار از شورای عالی انفورماتیک کشور
مجوز آموزشگاه از سازمان فنی و چیره دست کشور
نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت
عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
** تارنما کالا نیست و پس از راه اندازی وب سایت نیاز شما به شرکت طراح وب سایت بیش از پیش احساس می شود و فلذا شرکتی را گزینش نمایید که در زمینه پشتیبانی وب سایت خدمات قابل قبولی را ارائه نماید. مهمترین مشکل در زمینه طراحی سایت ارزان، فقدان حمایت قوی می باشد.
** کلیه قالب های تارنما طراحی شده توسط دارکوب از پایه بدست این شرکت پیاده سازی می گردند و از قالب آماده کاربرد نمی گردد. حتی در صورتی که از سیستم های مدیریت درونمایه نظیر جوملا و وردپرس برای پیاده سازی تارنما استفاده شود از قالب آماده استفاده نمی گردد و قالب وب سایت بدست تیم دارکوب فرآوری می گردد.
** انگیزه ها عدم استفاده از قالب حاضر توسط دارکوب بروز مشکلات زیاد در قالب های آماده، ایمنی وب سایت، سرعت پایین بالا آمدن سایت و مصرف بیش از کران منابع سرور نظیر رم، سی پی یو و پهنای باند، مشکلات در توسعه و به روز رسانی این گونه سایت ها می باشد.

خرید سایت حاضر ارزان
ارزان ترین پلان طراحی سایت دارکوب، طراحی وب سایت با به کارگیری قالب های تولید شده توسط دارکوب می باشد که هزینه تاسیس تارنما با به کارگیری این قالب ها 500 هزار تومان دربرگیرنده خرید قالب، بارگذاری قالب بر روی سرور، ایمن سازی و بهینه سازی سرعت، آموزش کنترل پانل و یک سنه حمایت می باشد. تعرفه درج اطلاعات وب سایت و وابستگی هاستینگ به خرج مورد نظر اضافه می گردد. برای رویت فهرست قالب های فرآوری شده برای فروش دارکوب، به صفحه قالب های تولید شده دارکوب مراجعه نمایید.

توضیحات دیگر پلان های ارزان و حرفه ای طراحی سایت دارکوب در ادامه موجود است

در صورتی که در جستجوی طراحی سایت ارزان و چیره دست هستید نوشتار را به صورت کامل مطالعه نمایید. طراحی سایت شرکتی ارزان تخصص دارکوب می باشد که می توانید به دو شیوه خرید سایت حاضر و طراحی تارنما ارزان صاحب تارنما شوید. دارکوب احد از شرکت هایی است که خدمات طراحی سایت ارزان در طهران را در ساحل خدمات حمایت خوب ارائه می نماید. از خاصیت های دارکوب پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز در هفته می باشد که در مواقع بایسته می توانید از این سرویس دارکوب مشکل وب سایت خود را رفع نمایید.

با یک و نصف میلیون تومان صاحب یک تارنما شرکتی به صورت ریسپانسیو و سازگار با موبایل به همراه یک سال پشتیبانی بشوید. دارکوب در طراحی تارنما ها با توجه به دشواری ها موجود از قالب های حاضر بهره‌گیری نمی نماید و قالب ها را از پایه پیاده سازی می نماید لغایت در آینده تارنما دچار دشواری ها ایمنی، به روز رسانی، سرعت و پشتیبانی نگردد. سایت های طراحی شده توسط دارکوب وانگهی دارای حمایت 24 ساعته در 7 روز هفته برای موارد بایسته می باشد. جهت ثبت سفارش بر روی لینک ذیل کلیک نمایید.

ثبت سفارش طراحی سایت

طراحی سایت شرکتی ارزان که قالب آن از پایه طراحی شده باشد تخصص دارکوب می باشد. در حقیقت طراحی سایت ارزان و حرفه ای خدمتی است که کمتر شرکت ارائه کننده خدمات وب سایتی می تواند ارائه نماید که مجموعه دارکوب با توجه به تجربه زیاد خویش در این زمینه می تواند خدمات خویش را با کیفیت بالا و به به اتفاق پشتیبانی کامل و سریع ارائه نماید. شرکت هایی که طراحی سایت ارزان در تهران اتمام می دهند معمولا تارنما ها را با قالب آماده طراحی می نمایند و یا خدمات پشتیبانی خوبی ارائه نمی کنند. به کارگیری قالب حاضر تارنما به انگیزه دشواری ها آن نظیر غیر قالب گسترش بودن، ایمنی و سرعت زیر و عدم قابلیت ارتقاء به هیچ وجه پیشنهاد نمی گردد و خرید سایت حاضر می تواند باعث هدر رفتن پول و زمان شما گردد. در باره خدمات پشتیبانی نیز چنانچه حتی شرکت طراح سایت وب سایت شما را با تعرفه 100 هزار تومان طراحی کرده باشد در صورتی که تارنما باره نظر را حمایت ننماید نمی توانید از تارنما خود استفاده لازم را نماید و بودجه و زمان صرف شده شما هدر خواهد رفت. در درستی ساخت سایت با قیمت های زیاد پایین با توجه به مشکلاتی که ممکن است بعدها برای شما به وجود آورد، شدنی است شما را از ادامه روند راه اندازی تارنما توان امید سازد. اما می توانید طراحی سایت با بها پسندیده ولی با کیفیت سپریدن دهید لغایت بتوانید به تدریج و به مرور زمان حضور خویش را در اینترنت اغلب تقویت نمایید.

طراحی سایت با قیمت ارزان اما کیفیت بالا ممکن است ولی احتیاج به برنامه ریزی و تجربه کافی دارد و ارزان ارائه نمودن خدمات طراحی وب سایت بدون تجربه و برنامه ریزی ممکن نیست و بعضی از شرکت بدون داشتن تجربه کافی در مقوله طراحی وب اقدام به انجام پروژه ها با بها زیر می نماید حال آنکه از آینده و بیچارگی به حمایت سایت طراحی شده خبری ندارند و سایت طراحی شده را بدون حمایت رها می نمایند. در راستی المان تجربه احد از مهترین مولفه هایی است که باعث می گردد یک شرکت طراحی سایت طاقت ارائه خدمات طراحی سایت با ذیل ترین بها شدنی و بالاترین کیفیت را داشته باشد. کمپانی های طراحی وب با توجه به تجربه و سابقه کاری خود سرعت اکثریت در اجرای پروژه های بعدی خود پیدا می کنند و می توانند سایت های جدید را با استفاده از تجربه جدید خود سریعتر و با بها تمام شده کمتری پیاده سازی نمایند. دارکوب با توجه به پیشینه 15 ساله طراحی وب سایت خود از سال 1381 الی کنون و 3000 تارنما طراحی شده راه و روش خود را بر ارائه خدمات طراحی وب سایت با بالاترین کیفیت و ذیل قیمت ممکن پیمان دیتا است.

دارکوب متعلق به جهت اعلام می نماید که ارائه خدمات ساخت سایت با بها ارزان بدون داشتن تجربه کافی ممکن نیست که دلایل خود را در تقسیم تحتانی اعلام می نماید:

عملیات طراحی سایت فقط ساخت و تاسیس تارنما نیست بلکه پس از راه اندازی تارنما می بایست تارنما توسط طراح تارنما پشتیبانی گردد و اکثر کمپانی ها و گروه های طراح وبی که بدون تجربه پیشه طراحی وب سایت را سپریدن می دهند معمولا در پشتیبانی تارنما ضعیف عمل می نمایند و توان حمایت سایت را ندارند.
داشتن تجربه کافی باعث می گردد طراح قبل بینی آینده وب سایت را نموده باشد و اقدامات لازم برای صحت عملکرد تارنما را سپریدن داده باشد. به عنوان مثال طراح تارنما را امن سازی می نماید تا تارنما دچار دشواری ها امنیتی نگردد و حال آنکه وب سایت هایی که با قیمت زیر اتمام می شوند معمولا توسط شرکت های بی تجربه امن سازی نمی گردند و در آنیهد دچار مشکلات امنیتی می گردند.
داشتن تجربه در پروژه طراحی وب سایت مایه می گردد طراح از مشکلات طراحی وب اغلب با خبر باشد و در طراحی خویش اصول و قواعد طراحی وب را در وب سایت خود رعایت نماید.
با به کارگیری قالب های آماده سیستم های مدیریت محتوا همانند جوملا، وردپرس و دروپال نیز می طاقت طراحی سایت رو کرد ولی این سایت ها نیز می بایست بدست کارآزموده و برنامه نویس وب نصب، تاسیس و بهره‌گیری گردند و در غیر این چهره و عدم کاربرد صحیح و پسندیده از این سیستم ها شدنی است وب سایت مبتلا مشکلات جبران ناپذیری گردد. در تقسیم زیر به شما شیوه های پایین آوردن بها پایان یافته طراحی سایت را اعلام می نمایم.

استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان
دارکوب 15 سنه است که در مقوله برنامه نویس PHP کار و جنبش دارد و پروژه های معمولی طراحی تارنما خود را معمولا با به کارگیری سیستم های مدیریت محتوای مجانی همانند جوملا ، وردپرس و دروپال پیاده سازی می نماید که استفاده از این سیستم های مدیریت محتوای مجانی بها تمام شده طراحی سایت را پایین می آورد. مشکلی که معمولا برای استفاده از این سیستم های مدیریت محتوا اعلام می نمایند آن است که این سیستم ها امنیت ضعیفی دارند که از نظر دارکوب به هیچگونه به این صورت نمی باشد و تنها دلیل امنیت پایین این سیستم کاربرد توسط کسان نوآموز می باشد. به این چهره که در صورتی که این سیستم های مدیریت محتوای رایگان بدست افراد تازه کار باره بهره‌گیری قرار بگیرند چنانچه تارنما به حقیقت امن سازی نگردد شدنی است در آینده مبتلا مشکلات امنیتی گردد حال آنکه این سیستم ها حتما می بایست بدست کارآزموده و برنامه نویس وب سایت نصب، تاسیس و امن سازی گردند الی کارکرد واقعیت داشته باشند و ضمانت کارکرد آن تضمین شده باشد.

استفاده از قالب آماده
استفاده از قالب آماده وب سایت موردی است به پایین آوردن خرج تمام شده وب سایت کمک می نماید که البته دارکوب اتمام طراحی سایت به این طریق را توصیه نمی نماید. قالب آماده به قالب های رایگان موجود در اینترنت گفته می شود که معمولا به چهره مجانی در دسترسی می باشند و به راحتی می توانید بدست آن ها سایت خود را تاسیس نمایید. با توجه به استفاده گسترده از این قالب ها به کارگیری این قالب ها شدنی است به برند شما لطمه وارد آورد زیرا تارنما شما شبیه به مثال های بسیاری می باشد.

خرید قالب وب سایت
حالت تقریبا به به کارگیری قالب آماده خرید قالب از فروشگاه قالب قیمت طراحی سایت ارزان وب می باشد که بهره‌گیری از این روش سرعت اتمام پروژه طراحی وب را ذیل می آورد و همچنین هزینه همگی شده طراحی تارنما به این شیوه به نسبت استفاده از گرافیست برای پیاده سازی قالب تارنما ذیل تر می باشد. در روش خرید قالب که دارکوب به شما انجام این شیوه را پیشنهاد می نماید شما می توانید با مراجعه به فروشگاه قالب دارکوب، قالب مورد نظر خویش را گزینش و خریداری نموده و دارکوب قالب باره نظر شما را پیاده سازی نموده و برای شما حمایت نماید.

درج اطلاعات وب سایت بدست کارفرما
از یک طریق دیگر نیز می توانید هزینه تمام شده پیاده سازی تارنما خویش را ذیل بیاورید که آن به این چهره می باشد که درج اطلاعات را خود بر دوش بگیرید. درج اطلاعات را می توانید با توجه به آموزشی که در دفتر دارکوب به شما داده می شود خویش بر دوش بگیرید که در این شیوه هزینه درج مطالب تارنما از هزینه کلی کسر می گردد. البته دارکوب به شما پیشنهاد می نماید که در وحله نخست درج مطالب را به دارکوب واگذار نمایید لغایت مطالب را طراح دارکوب برای شما بارگذاری نماید تا نما مطالب بارگذاری شده مناسب باشد و بعد از درج اطلاعات اولیه توسط دارکوب کارفرما می تواند مسئولیت تکمیل اطلاعات را بر دوش بگیرد.

شما در حال مطالعه این صفحه هستید احتمالا به این دلیل که در جستجوی طراحی سایت ارزان ولی با کیفیت هستید. دارکوب مقرون به صرفه ترین پلان خود را خرید قالب از فروشگاه قالب و درج اطلاعات اولیه توسط دارکوب اعلام می نماید. طراحی نسخه موبایلی تارنما نیز چندین ماه است جزو فاکتورهای رنک دهی موتورهای جستجو می باشد و دارکوب به شما توصیه می نماید قابلیت ریسپانسیو بودن قالب را حتما در امکانات تارنما خویش داشته باشید. دارکوب با به کارگیری سیستم های مدیریت محتوای رایگان در ساحل تجربه 15 ساله و 3000 وب سایت طراحی شده خویش تارنما شما را با ارزان ترین قیمت ممکن پیاده سازی خواهد نمود.

همچنین دارکوب برای ذیل آوردن قیمت طراحی سایت واحد بازاریابی خود را حذف نموده است و به این طریق 50 درصد در هزینه های طراحی سایت خویش صرفه جویی نموده است و بازاریابی خویش را از راه مشتریان راضی خود و وانگهی سئو و بهینه سازی تارنما های خویش انجام می دهد. در ضمن دارکوب 50 درصد از فایده عرف و معمول شرکت های طراحی وب سایت را از مشتریان خویش اخذ می نماید و سود خویش را در انجام تعداد بیشتری پروژه اخذ خواهد نمود که این طریق نیز یک گونه بازاریابی می باشد و دلیل قیمت های ذیل دارکوب به انگیزه ها ذکر شده می باشد.

قیمت های طراحی سایت زیاد پایین
برخی از کمپانی ها اقدام به پیاده سازی تارنما با بها های زیاد زیر مثلا 50 هزار تومان می نمایند که معمولا این شرکت ها فقط وب سایت می فروشند و از پشتیبانی خبری نیست. این تارنما ها معمولا کیفیت کافی نداشته است و در آینده شدنی است دچار مشکلات بسیاری شوید و دارکوب به هیچگونه این تجربه را به شما توصیه نمی نماید. بخردانه در عقیده بگیرید در صورتی که کمپانی بخواهد تارنما شما را حمایت نماید می بایست مبلغی بیش از 50 هزار تومان را برای یکسال پشتیبانی خویش در عقیده بگیرد.





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: